Bestellen en betalen

Stap 1: Plaats product(en) in je winkelwagen
Stap 2: Klik in je winkelwagen op 'Afrekenen'
Stap 3: Voer een bezorgadres in
Stap 4: Kies je manier van betalen en betaal de producten
Stap 5: Wacht op de bezorger, dus houd je deurbel in de gaten

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

We bieden veel betaalmethodes aan. Alle methodes zijn veilig en wij berekenen bij geen enkele methode extra kosten. Ons advies is te betalen met een methode waar je aan gewend bent. Je kunt bij ons betalen met:

- iDEAL

- Maestro

- Mastercard

- Visa

- American Express

- Bancontact

- PayPal

- Apple Pay

- Google Pay

- Klarna (achteraf betalen). Klik hier om te lezen hoe betalen met Klarna werkt. 

Klik hier om te lezen hoe (achteraf) betalen met Klarna werkt. 

Er kan weleens iets misgaan tijdens de betaling. Dat is geen enkel probleem.

Als het niet om een Klarna betaling gaat, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

Als het wel om een Klarna betaling gaat, kun je het beste contact opnemen met Klarna. Klarna maakt namelijk gebruik van een eigen automatisch controlesysteem. Wij hebben hier helaas geen inzage in en mogen daar ook geen informatie over ontvangen van Klarna in verband met de AVG. Als je betaalverzoek niet wordt goedgekeurd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

Ja, wij maken namelijk gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die u via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Verzendkosten en levertijd

Voor bestellingen vanaf €40,- betaal je bij ons GEEN verpakkings- en verzendkosten. Ook voor producten uit de categorie 'Actieproducten' betaal je bij ons GEEN verpakkings- en verzendkosten. Wij maken daarbij geen verschil tussen verzendingen binnen Nederland of naar België.

Voor bestellingen tot €40,- betaal je bij ons voor een verzending binnen Nederland €4,95 aan verpakkings- en verzendkosten. Voor een verzending naar België betaal je bij ons €7,50 aan verpakkings- en verzendkosten.

Kosten voor verpakken en verzenden moeten op een of andere manier betaald worden. We kunnen voor alle producten 'gratis' verzending aanbieden en de werkelijke kosten dan als een soort opslag doorberekenen in de verkoopprijs van de producten. Daardoor lijkt het of we geen verzendkosten berekenen, maar niets is minder waar.

Dit betekent namelijk ook dat je meer dan de werkelijke kosten betaalt als je meerdere producten koopt. Dat vinden wij niet eerlijk en daarom bieden wij dus niet voor alle producten 'gratis' verzending aan.

De meeste producten hebben wij op voorraad en worden binnen 1 of 2 dagen nadat je je bestelling geplaatst hebt bij je afgeleverd. Daarbij maakt het niet uit of je in Nederland of België woont. Bestel je voor 17:00 uur, dan wordt je bestelling meestal de volgende dag al geleverd! Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag.

Houd bij producten die wij niet op voorraad hebben voor alle zekerheid rekening met 14 dagen levertijd. Meestal leveren we sneller, maar als je hier rekening mee houdt kan het altijd meevallen.

Bij ieder product staat overigens duidelijk vermeld of het product op voorraad is en wat de verwachte levertijd is.

Als je bestelling uit producten met verschillende levertijden bestaat, dan leveren wij zodra we kunnen. Dus het kan zijn dat je bestelling in meerdere delen bij je wordt bezorgd. Toch betaal je per bestelling maar één keer verzendkosten. Of je betaalt helemaal geen verzendkosten als je boven de €40,- bestelt.

Na de verzending ontvang je een track en tracecode van onze vervoerder, zodat je je bestelling altijd kunt volgen en weet wanneer je het kunt verwachten.

Uiteraard zijn wij voor de exacte levertijden mede afhankelijk van onze vervoerders. 

Bestelling en levering

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden. Dit is namelijk mede afhankelijk van de status van je bestelling.

Nee, want wij hebben geen magazijn of showroom. Onze producten komen rechtstreeks bij onze leveranciers vandaan. Zij bieden helaas ook niet deze mogelijkheid.

Wij doen er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te verzamelen, maar het blijft mensenwerk en het kan gebeuren dat een artikel over het hoofd wordt gezien tijdens het proces. Mocht dat gebeuren, neem dan contact op met de klantenservice.

Wij doen er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te verzamelen, maar een verwisseling kan gebeuren waardoor je een artikel ontvangt dat je niet hebt besteld. Mocht dit onverhoopt gebeuren, neem dan contact op met de klantenservice.

Zodra je bestelling verzonden wordt ontvang je een track en tracecode van onze vervoerder, zodat je je bestelling altijd kunt volgen en weet wanneer je het kunt verwachten.

Als je één of meerdere artikelen wilt terugsturen, doen we daar niet moeilijk over. Wel hanteren we een aantal spelregels:

- Je hebt een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel.

- Vanaf het moment van de retourmelding heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.

- Het artikel kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

- Vul het retourformulier in op onze pagina 'retourneren' en verzend het formulier.

- Na de controle van je gegevens ontvang je van ons een e-mail met het retouradres.

- Je kunt het artikel of de artikelen retourneren in een zo oorspronkelijk mogelijke staat. Indien mogelijk kun je hiervoor de verpakking van onze verzending opnieuw gebruiken.

- Als het artikel bij ons is binnengekomen en goed is verwerkt, ontvang je een retourbevestiging per e-mail met een update van je geretourneerde product en terugbetaling.

- Als je een artikel retourneert in verband met een defect, betalen we je het artikel en de retourkosten terug. Als je een artikel om andere redenen retourneert, betalen we alleen je retour gezonden artikel terug. Dus dan zijn de retourkosten voor jezelf.

- Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen aan je overmaken.

- Retourzendingen die buiten de retourtermijn aangeboden worden (datum poststempel is leidend), worden niet terugbetaald.

Het is heel vervelend als je een beschadigd product ontvangen hebt. Dat vinden wij minstens net zo vervelend als jij. Hoewel wij voor een succesvolle dienstverlening afhankelijk zijn van meerdere partijen, zijn en blijven wij verantwoordelijk vanaf de bestelling tot en met de werking van het bestelde product. Je bestelt bij ons, dus moeten wij zorgen voor een correcte afhandeling. Daar hoort ook een onbeschadigde levering bij.

We gaan dat oplossen. Afhankelijk van de beschadiging kan de oplossing bestaan uit een (gedeeltelijke) vergoeding of vervanging. Meld de beschadiging alsjeblieft uiterlijk 48 uur na ontvangst van de bestelling bij ons.

Hieronder vind je het stappenplan voor het melden en afhandelen van beschadigde leveringen:

- Schrijf indien mogelijk op de pakbon 'Pakket zichtbaar beschadigd.

- Maak vervolgens indien mogelijk foto's van deze pakbon en beschadiging.

- Meld de beschadiging bij ons binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling. Gebruik daarvoor het schademeldformulier op onze pagina 'beschadigd bij aflevering'.

- Na de controle van je gegevens nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling en oplossing. We streven daarbij uiteraard naar een oplossing die voor alle partijen acceptabel is.

Mijn account

Met een account kun je heel eenvoudig:

  • Je bestellingen bekijken en volgen.
  • Eerdere bestellingen nog eens plaatsen. Handig als je vaker dezelfde producten nodig hebt.
  • Je profielgegevens bekijken en beheren.
  • Je opgeslagen adressen bekijken en beheren.
  • Meerdere adressen toevoegen en beheren.

Als je inlogt, worden de opgeslagen accountgegevens tijdens het afrekenen automatisch ingevuld om sneller en foutloos af te kunnen rekenen.

Een account aanmaken is heel eenvoudig. Je vult alleen je voornaam, achternaam, e-mailadres en een wachtwoord in. Je kiest je eigen wachtwoord. Je wachtwoord mag niet minder dan 5 en niet meer dan 40 tekens lang zijn. Speciale tekens zijn toegestaan.

Maak eenvoudig je account aan via de volgende link: Mijn account aanmaken.

Dat kan op diverse plaatsen, o.a. bij het afrekenen. Maar het kan ook via deze link: inloggen.

Spaarprogramma

Om met het gratis spaarprogramma mee te doen, hoef je slechts een account aan te maken. Daarna kun je met alle acties uit het spaarprogramma meedoen om punten te sparen én in te wisselen.

Een account aanmaken is overigens heel eenvoudig. Je vult alleen je voornaam, achternaam, e-mailadres en een wachtwoord in. Je kiest je eigen wachtwoord. Je wachtwoord mag niet minder dan 5 en niet meer dan 40 tekens lang zijn. Speciale tekens zijn toegestaan.

Maak eenvoudig je account aan via de volgende link: Mijn account aanmaken.

Klik hier om naar het spaarprogramma te gaan.

Ja. Je hoeft alleen een account aan te maken om mee te kunnen doen. Je account is nodig om jouw punten ook echt aan jou toe te kunnen kennen.

Een account aanmaken is overigens heel eenvoudig. Je vult alleen je voornaam, achternaam, e-mailadres en een wachtwoord in. Je kiest je eigen wachtwoord. Je wachtwoord mag niet minder dan 5 en niet meer dan 40 tekens lang zijn. Speciale tekens zijn toegestaan.

Maak eenvoudig je account aan via de volgende link: Mijn account aanmaken.

Klik hier om naar het spaarprogramma te gaan.

Bij het spaarprogramma vind je op het tabblad 'Punten sparen' de acties waarmee je punten kunt sparen.

Klik hier om naar het spaarprogramma te gaan.

Bij het spaarprogramma vind je op het tabblad 'Punten inwisselen' hoe je je punten kunt inwisselen.

Klik hier om naar het spaarprogramma te gaan.

Als je binnen een jaar weer iets bestelt, zijn je oude en je nieuwe punten vanaf die dag weer een jaar geldig. Bestel je niets binnen een jaar en wissel je ook je punten niet in voor een kortingscode, dan vervallen je punten.

Overig

Onze leveranciers zijn Nederlandse groothandels, dus al onze producten worden vanuit Nederland geleverd.

Nee, wij hebben geen magazijn of showroom. Je mag bij ons overigens altijd een artikel binnen 14 dagen kosteloos en zonder opgaaf van redenen terugsturen.

Hoewel wij voor een succesvolle dienstverlening afhankelijk zijn van meerdere partijen, zijn en blijven wij verantwoordelijk vanaf de bestelling tot en met de werking van het bestelde product. Je bestelt bij ons, dus moeten wij zorgen voor een correcte afhandeling. Dus heb je een klacht over een product, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling? Blijf er niet mee zitten en meld het ons.

Je kunt je klacht melden met het klachtenformulier. Geef daarbij ook aan wat de door jou gewenste oplossing is. Vul het formulier in op onze pagina 'klachten'. Wij streven er naar de klacht binnen 14 dagen op te lossen. Mocht het door omstandigheden langer duren dan de termijn van 14 dagen, dan stellen wij je hiervan op de hoogte en geven een indicatie wanneer je een reactie kunt verwachten.

Wij zullen altijd reageren en onze uiterste best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Als de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, kan zowel door ons als door jou de geschillencommissie worden aangeschreven. Informatie hierover staat in artikel 17 van de 'Algemene Voorwaarden 0031 Shop'.

Wat fijn dat je tevreden bent en dat met anderen wilt delen! Dat horen wij graag en vertel het vooral ook aan vrienden en bekenden. Dankjewel!

Neem gerust contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Onze vermelding op sys.keurmerk.info/ Bigshopper Certification Logo