Het is heel vervelend als je een beschadigd product ontvangen hebt. Dat vinden wij minstens net zo vervelend als jij. Hoewel wij voor een succesvolle dienstverlening afhankelijk zijn van meerdere partijen, zijn en blijven wij verantwoordelijk vanaf de bestelling tot en met de werking van het bestelde product. Je bestelt bij ons, dus moeten wij zorgen voor een correcte afhandeling. Daar hoort ook een onbeschadigde levering bij.

We gaan dat oplossen. Afhankelijk van de beschadiging kan de oplossing bestaan uit een (gedeeltelijke) vergoeding of vervanging. Meld de beschadiging alsjeblieft uiterlijk 48 uur na ontvangst van de bestelling bij ons.

Hieronder vind je het stappenplan voor het melden en afhandelen van beschadigde leveringen:

  • Schrijf indien mogelijk op de pakbon 'Pakket zichtbaar beschadigd'.
  • Maak vervolgens indien mogelijk foto's van deze pakbon en beschadiging.
  • Meld de beschadiging bij ons binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling. Gebruik daarvoor onderstaand formulier.
  • Na de melding ontvang je van ons een ontvangstbevestiging per e-mail.
  • Na de controle van je gegevens nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling en oplossing. We streven daarbij uiteraard naar een oplossing die voor alle partijen acceptabel is.

{formbuilder:20496}

Onze vermelding op sys.keurmerk.info/ Bigshopper Certification Logo