Klachten
Hoewel wij voor een succesvolle dienstverlening afhankelijk zijn van meerdere partijen, zijn en blijven wij verantwoordelijk vanaf de bestelling tot en met de werking van het bestelde product. Je bestelt bij ons, dus moeten wij zorgen voor een correcte afhandeling. Dus heb je een klacht over een product, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling? Blijf er niet mee zitten en meld het ons.
Je kunt je klacht melden met onderstaand klachtenformulier. Geef daarbij ook aan wat de door jou gewenste oplossing is. Wij streven er naar de klacht binnen 14 dagen op te lossen. Mocht het door omstandigheden langer duren dan de termijn van 14 dagen, dan stellen wij je hiervan op de hoogte en geven een indicatie wanneer je een reactie kunt verwachten.
Wij zullen altijd reageren en onze uiterste best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Als de klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, kan zowel door ons als door jou de geschillencommissie worden aangeschreven. Informatie hierover staat in artikel 17 van de Algemene Voorwaarden 0031 Shop.